19 Haziran 2015 Cuma

Istituto Marangoni Toplantısı




Geçtiğimiz hafta Istituto Marangoni'nin dünyadaki en iyi eğitim danışmanlarını davet ettiği toplantıya katılmak için Floransa'daydım. Tüm dünyadan en iyi 20 acentanın katıldığı toplantıda Türkiye^den bir tek Firenze Yurtdışı Eğitim adına ben vardım. Geçtiğimiz yıllarda bu toplantılar hep Istituto Marangoni'nin kampüsünün bulunduğu şehirlerde yani Londra Paris ve Milano'da  yapılmıştı.  Bu sene neden Floransa'da yapıldığı önceden bize söylenmedi. Oraya gittiğimizde bizi bir süpriz beklediğini biliyordum.




 Floransa sokakları rengarenkti. Her köşesinde başka bir hareket vardı her zaman ki gibi.





Cumartesi günü yani toplantının 1. günü iş yoğunluğu olarak hafif bir gündü. Günün en güzel kısmı Ferragamo müzesi ve Gucci müzesini gezmek ve Gucci'nin kafesinde yenilen öğle yemeğidir. Eğer yolunuz Floransa'ya düşerse ve modaya ilginiz varsa mutlaka bu iki müzeyi gezmenizi öneririm.






2. Gün Pazar günü stratejik toplantılarla dolu geçti. Oldukça yoğun iş gününü ardından Floransa'ya tepeden bakan bir terasta harika bir yemek yedik. Yemeğe gitmeden önce Floransa'da bulunma nedenimiz yani Istituto Marangoni yeni Floransa kampüsünün binasını ziyaret ettik. En sevdiğim İtalyan şehrine Istituto Marangoni açılacağı için çok sevindim. Ünlü alışveriş caddesi Via Tornabuoni'deki okul 2016 Eylül ayında öğrenci kabul etmeye başlayacak.




3. Gün Pazartesi en yoğun gündü. Akademik toplantıların ardından Marangoni bölüm başkanları ile tek tek toplantımız vardı. Firenze öğrencilerinin başarılarını anlata anlata bitiremediler. Oldukça gururlandım tabii.  Öğrencilermizin isimlerini ilerde çok duyacağımıza eminim.






Akşam ise Istituto Marangoni 80. yıl kutlamaları kapsamında bir defile ve akşam yemeği vardı. Arno nehri kenarında Palazzo Corsini'de ki defilede Marangoni öğrencileri Erkek giyim defilesi menswear warrior show vardı. Sonrasındaki yemek ise Palazzo Corsini'nin balo salonundaydı.




Bir diğer yenilik ise Marangoni'nin broşüründe. Her zaman ki gibi mükemmel bir broşür hazırlanmış. İçinde başarılı öğrencilerin projelerine de yer verilmiş. Bir sonraki broşürde siz de yer almak ister misiniz?




Oldukça yoğun 3 günün ardından Istituto Marangoni'den yepyeni bilgilerle ofise döndüm. Bir çok yeni proje konuşma imkanımız oldu. Sırası geldikçe hepsini size buradan duyuracağım.






Mutlu hafta sonları




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder