21 Ocak 2015 Çarşamba

İtalya'da Eğitim

İtalyan tasarım okullarına nasıl başvuru yapılır ? Portfolyo nasıl olmalı? moda tasarım için  dikiş bilmem şart mı? Moda Tasarımı mı okumalıyım yoksa Marka yönetimi mi? iç mimarlık ve mimarlık arasında ne fark var? Tasarım masterları kaç yıl sürer? En iyi tasarım okulu hangisidir ? En iyi moda okulu hangisidir? Üniversite kaç yıl sürer? İngilizce eğitim var mı? İtalyanca bilmem şart mı? İngilizce seviyem ne olmalı? İelts veya Toefl şart mı? Ön hazırlık yapmalı mıyım? Ne zaman başvuru yapılır? Ünlü modacı olmak için ne lazım ? Ayakkabı tasarımı eğitimi var mı? Otel tasarımı masterı var mı? Araba tasarımı nerede okunur? Ben ekonomi okudum moda master'ı yapabilir miyim? Moda alanında yaz okulu var mı? Moda yönetimi sertifika programı var mı? 1 yılda moda tasarımcısı olabilir miyim? YÖK onaylı tasarım okulları hangileri ? 1. sınıfı Türkiye'de bitirdim transfer olabilir miyim? Moda fotoğrafçısı olmak istiyorum ne yapmalıyım? Moda dergisinde editör olmak istiyorum ne yapmalıyım? Burslu gimek için ne yapmalıyım? Yurtdışı eğitim ödüllü burs yarışması var mı?  master programına staj dahil mi? Ürün tasarımı mı okusam iç mimarlık mı? 3 yılda YÖK onaylı diploma alabilir miyim? Milano'daki tasarım okulları hangileri ? Portfolyomdaki projeler olmuş mu? Motivasyon mektubunda neler olmalı? Skype sınavında ne sorarlar? Grafik tasarımı okusam ne iş yaparım? İç mimarlıktan mezun olsam kaç lira maaş alırım? Lise 2deyim tasarım okuyacağım ne yapmalıyım? Lise sondayım italya'da okuyacağım çok mu geç kaldım. Türkiye'de üniversite sınavına girmeli miyim?

Geçen hafta bana sorulan sorullardan bazıları bunlar. Bu blogda bu sorulara cevap bulabilir ve italya'da tasarım eğitimi almak hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Okullar ve programlar hakkında ayrıntılı bilgiyi ise www.firenze.com.tr web sitesinde bulabilirsiniz.

Bize ulaşmak için info@firenze.com.tr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder